onsdag 29 april 2009

30.4 ~ Under construction

Jag har försökt ändra lite på min blogg, men jag kan som vanligt aldrig bestämma mig för vilken bakgrund jag ska ha och nu har jag inte tid att sitta och fundera på det längre så jag har denhär nu för tillfället, får se sen om jag vill ha den eller inte.


Nu ska jag städa riktigt ordentligt, nya gardiner ska upp och en ny lampskärm till lampan i köksfönstret ska väljas ut. 
Fönstren tvättade jag i förrgår så nu ser man klart och tydligt vad som pågår utanför.

Det är soligt och fint idag, så sen när jag är klar med städningen och Daniel slutat skolan ska vi väl nog hitta på något, typ promenad eller så.  

Imorgon är det 1 maj, otroligt!
På kvällen ska vi vara ut någon timme, Nicolinas farmor och farfar ska vara här med henne sålänge.
Jag har inte kunnat dricka ens en cider utan att börja må dålit sedan jag fick Nicolina, det är precis som att jag skulle blivit alkohol-oskuld pånytt .. lite trist, men det är ju rätt så bra endå.
Så jag tänker inte dricka en droppe imorgon, jag vill hellre njuta av kvällen pigg och välmående.  

Glada Vappen allihopa! :)

0 kommentarer: