onsdag 15 april 2009

Tidsfördriv


Nu sover Nicolina på balkongen, så jag kan i princip göra vad jag vill,
det jag har lust med är att bara slappa, så jag började googla mina två favoriter, Avril Lavigne och Nicole Richie
Avril är lik mig på alla sätt och vis (stil, personlighet och även utséende emellanåt..), Nicole har härlig attityd och världens snyggaste klädstil! 

Att Avril skulle blivit alkoholist är ett rykte jag inte riktigt tror på, 
det är väl helt förståeligt att hon dricker oftare än vanligt ifall det är lite spänt mellan henne och hennes man, det gör henne inte till alkoholist tycker jag. 
Hoppas bara jag har rätt, annars blir jag rätt så besviken. 
Hon har varit min största idol sedan hon blev känd (2002), hon och hennes musik har hjälpt mig många gånger då jag varit nere, bara att läsa om henne gör mig på bättre humör.

Sen så la jag in en bild på lilla söta Nicole också (uppe till höger), i hennes avslappade stil.
Önskar att jag skulle bo i Los Angeles så jag skulle få gå i såna kläder varje dag.
Annars så älskar jag hennes hår också!
Nu borde jag kanske göra något vettigt .. men jag ooorkar inte!
Så jag googlar väl vidare. :D

0 kommentarer: