torsdag 2 april 2009

Mat för första gången


På loppiset igår hittade jag en grå kofta med guldknappar för 4 €, det fanns många tomma hyllor ännu så det blir kul att fara lite senare och se när det finns mer saker. 


Nicolina och jag for in till stan idag klockan 11, det var meningen att vi skulle besöka Gina Tricot som hade öppning idag, men det får vi nog besöka någon annan gång för idag skulle vi absolut inte rymmas där. Grymt mycket folk, och med en barnvagn skulle det bli omöjligt att gå mellan hyllorna.  
Vi var till Vero Moda istället, där jag skulle köpa ett par tights som ser ut som jeans, jag ville ha mörkgråa som såg ut att vara en aning slitna, men det fanns bara X/XL kvar, och när jag frågade kassörskan ifall de hade några i S/M så berättade hon att just de var slut, i hela Finland, så jag köpte ett par mörkblåa istället.  

När vi kom hem åt jag mat, sen var det Nicolinas tur, idag skulle hon prova potatis för första gången. 
Jag mosade potatisen och la i lite smör och modersmjölk, sen filmade jag så Daniel skulle få se, eftersom hennes reaktion var ganska tydlig så lägger jag in filmen här också, istället för att berätta vad hon tyckte. :)



0 kommentarer: