fredag 1 maj 2009

1 maj

Det blev utekväll igår istället, för tydligen så är det på vappen som alla är ute, jag lär mig aldrig. 

Jag gjorde det jag sa att jag inte skulle göra, jag drack en droppe alkohol.
En grön Breezer och en Smirnoff ice, så det blev lite fler än 1 droppe.
Vi kom hem lite före 11 och allting hade nog gått bra, lite gråt men det får man ju förvänta sig. 

Senare idag då Nicolina sovit klart på balkongen ska vi skutta iväg till torget, sen kanske vi äter pizza. Jag hade "slagit vad" med Daniel att han inte skulle klara sig från att äta pizza förrän 1 maj, senast han åt var i februari, men han har klarat det i alla fall :)
Just nu har han i alla fall inte lust att äta pizza, men kanske senare.

Nu ska jag och Daniel sätta oss ut på balkongen och njuta av solen en stund, sen hoppar jag i duschen och gör mig färdig för dagen.
Baaaj!

 

0 kommentarer: