onsdag 8 april 2009

Skärtorsdag

Det gick varken bättre eller sämre med potatis smakningen igår, hon gör grimaser och spottar ut det direkt hon känner smaken. 

Banan tyckte hon heller inte om, kanske hon helt enkelt inte är redo för riktig mat ännu? Alla är ju olika. 

Igår fick jag brev från Gotland, min yngsta storasyster Josefin har studerat skönlitteratur där sedan Augusti. 
10 sidor långt brev och en bok, det var en rolig överraskning :) jag saknar henne! Som tur är kommer hon hem i maj, så det är inte så länge till. 

En ny vårjacka har jag varit på jakt efter igår, jag provade några.. hittade INGEN som passade mig!
Hur svårt kan det va? Jag börjar ge upp hoppet, man har ändå bara vårjackan 1-2 månader, dessutom har jag 3 vårjackor från förut (hehe), så jag tror jag använder dom i vår igen.

Jag skulle behöva fara till frissan snart, klippa bort lite kluvna hårtoppar och möjligtvis färga utväxten? Jag hade inte tänkt färga håret alls före efter Thailands resan, men jag tror inte jag klarar av det.
Skulle nog va skönt för håret att få växa ut ifred, men jag har så lite tålamod! 
Ska försöka motstå färgning så länge jag kan.

Imorgon far vi hem till Oravais, och snaaart är det 24 april, då far vi till IKEA! *längtar* 

0 kommentarer: