onsdag 22 april 2009

23.4 ~ Heldag i Åbo

Imorgon far vi!

Vi är bara borta över dan, men det blir ändå rätt så länge, eftersom vi far 5-6 på morgonen.
Var till prisma igår och köpte frukt, trip, godis, tidningar och salta pinnar till själva resan, imorgon innan vi far ska jag göra smörgåsar också.
Gud va roligt det ska bli! Först IKEA i Raisio, sen mer shopping in i Åbo. 
Vi förtjänar nog lite sånt nu, då vi varit så duktiga de senaste 4 månaderna. ;) 
Jag kommer förstås sakna Nicolina jätte mycket, men det är ju bara 1 dag. 

Nu återstår det bara att packa klart, det blir inte så mycket som jag trodde, eftersom vi bara ska vara borta imorgon, då vi kommer hem till Oravais far vi bara och hämtar Nicolina och sen direkt till stan. 

Men nu ska jag fortsätta packa, måste vara klar klockan 13, för då ska vi till Oravais, Nicolina har sin 4 månads kontroll 14:20 och före det ska jag till banken.

Ciao!   

0 kommentarer: