torsdag 9 april 2009

Långfredag

Idag dog Jesus eller? jag kan seriöst inget om min religion. 

Idag far vi hem till Oravais, före det ska vi till abc och köpa Tutteli, så prinsessan inte svälter ikväll då mamma ska sköta henne.
Vi vet ännu inte vad vi ska hitta på ikväll, enda vi vet är att "vi ska hitt på na kul!
Det slutar väl med att vi sitter framför tv'n. 

Igår hade jag tråkigt, så jag kom med den brillianta idén att vi skulle baka cupkakes! .. eller att jag skulle baka. 
Vi for till prisma för att köpa ägg, strössel, philadelphiaost och dajmkulor, SHIT va mycket folk! varje kö sträckte sig minst 10 m, och folk sprang runt som galningar.
Vi hittade i alla fall en kö längst åt sidan som inte såg så lång ut, ett par som stod bakom oss tyckte att Nicolina var söt. De viskade och fnittrade, Nicolina blev glad då hon märkte att det var henne de viskade om, så hon gav dem ett riktigt stort smile! vilket förstås bara gjorde dem mer fnittriga.

Mina cupcakes blev goda, de behövde inte ha glasyr ovanpå, men jag ville testa eftersom jag aldrig testat det förut (smörkräm). 



GLAD PÅSK!

0 kommentarer: