onsdag 22 april 2009

22.4 ~ vanlig onsdag

Igår städade jag hela lägenheten, riktigt ordentligt!

Jag gillar sånt som de flesta tycker är jobbigt, t.ex. att städa, diska, packa, o.s.v. 
Innan jag går och lägger mig på kvällen ska det vara rätt städat och rent, för jag vill inte vakna upp till en råddig lägenhet. 
Jag jämför mig själv lite med Bree Van De Kamp, den rödhåriga hemmafrun i Desperate Housewives
Jag är inte riktigt så pedantisk som hon, men det är inte långt ifrån. 

Idag har jag fått meddelande från posten att min bok finns att hämta.
Min Mitt första år som mamma/mitt första år som pappa bok, 
kanske vi far på promenad in till stan då Daniel kommit hem, hämtar boken och tar ut lite pengar samtidigt.
Pengar ska jag ta ut för att vi ska till IKEA på fredag(!) det är nära nu, och åj vad jag längtar. :)

Imorgon ska vi på 4 månads kontroll, spännande att se hur stor lillen har blivit nu. 

0 kommentarer: