fredag 20 mars 2009

Värk i huvudet

Haha, det kan inte va sant..

Nu har jag fått huvudvärk, inte vill jag ju gymma med huvudvärk heller! Goooosh, jag kommer ju mig aldrig till gymmet. Ska ta en panadol och HOPPAS att det går över, för jag vill verkligen på gym.

Här sitter jag nu och käkar knäckebröd, har ätit 5 st redan och skulle gärna ta ett till, 
men nej nu får det räcka! Snart kan man räkna mig som en knäckebrödsmissbrukare. 
Nu kom två ambulanser förbi med sirénerna på, undrar vad som har hänt nu? Måste vara någon olycka då det kom två samtidigt och med sånt ljud och sån fart. Det kör ambulanser här förbi säkert 20 gånger/dag, eftersom vi bor mindre än ½ km från sjukhuset. 
Hoppas bara de inte väckte Nicolina, för hon ligger ju ut på balkongen och sover. 


Jag ändrade bakgrunden igen, tyckte att det skulle passa bättre med lill tjejen eftersom det är i princip henne min blogg handlar om. 
Dessutom har jag lagt upp en "counter", så det syns hur många som har besökt min blogg.

Vi har varit på promenad till Sale, där jag köpte müsli, yoghurt och bröd, men när vi kom hem insåg jag att blöjorna börjar va slut nu också, så vi måste ännu en gång ikväll och handla, men då får minsann D skutta vagnen!

0 kommentarer: