onsdag 18 mars 2009

Tråååkigt

Äsch, det blev inget gym för mig idag, typiskt då Daniel skulle ha omtagning just idag, 
inte vill jag ju fara ikväll heller, det är så mycket folk då så man har ju knappt plats någonstans. 
Jag far väl på fredag och söndag istället. 

Jag gjorde en frukt smoothie åt mig när vi kom hem från promenaden,
en banan, ½ dl blåbär, några bitar mango och lite vatten, det blev jättegott! 
Jag måste ju få i mig jätte mycket vitaminer nu när jag har blendern, inte åt jag ju sådär mycket frukt/dag annars, jag försökte, men jag glömde det bara hela tiden.
Det är mycket roligare och godare att dricka frukt tycker jag. 

Nicolina vaknade efter 1½ h på balkongen, då var hon arrgh!
Hon är mycket argare när hon vaknar ute än då hon vaknar i sängen, men direkt jag tar upp henne så tystnar hon. 
Efter att hon fått mat blev hon så lugn igen så hon somnade om, så nu sover hon på vår säng igen.


Fast jag bara har haft Nicolina i lite mindre än 3 månader så kan jag inte föreställa mig ett liv utan henne nu, jag skulle inte byta ut henne mot något! och jag skulle definitivt inte ändra mitt beslut om jag kunde gå tillbaka 1 år.  
Hon är absolut det bästa som har hänt mig och jag älskar henne så oändligt mycket! <3


0 kommentarer: