söndag 8 mars 2009

Helgen

Nu är vi tillbaka i stan, det känns faktiskt riktigt skönt att va "hemma" igen. 

N ligger och sover bredvid D i vår säng och jag äter min morgongröt.
Förut hatade jag gröt, men när jag blev gravid började jag tycka det var gott, dessutom är det väldigt mättande.  

Mamma var ut och gick med N igår, så jag och D bakade kakor sålänge.
Jag hade hittat ett nytt recept på Chocolate chip cookies (min favorit), de blev jätte stora och jätte goda! 
Före vi började baka var vi och hälsade på Nicolinas 1 åriga kusin, Fanny.
De var båda två lika intresserade av varandra och Nicolina gav henne inte en enda sur min, bara många glada léenden.
I lördags firade jag och Daniel vår "1 år och 7 månaders" dag,
vi gjorde inget speciellt, eventuellt firande sparar vi till 2 års dagen. 

Jag har inga planer för idag, Daniel far på gym klockan 10, sen är han i skolan till 16, så jag och Nicolina får hitta på något skoj så tiden går fort.  

0 kommentarer: