lördag 14 mars 2009

Soya yoghurt

Jag har länge varit så nyfiken på soya yoghurt, på själva burken ser det så otroligt gott ut, 

så igår testade jag köpa Go green's Soya yoghurt med exotiska frukter, jag åt den efter smörgåsarna imorse, efter en halv tesked var min exakta reaktion:
"IIIU FY FAAN VA ÄCKLIGT!!
.. efter en halv tesked till:
"Men det är ganska gott i alla fall.."
Okej, jag har en tendens att dra förhastade slutsatser, men sist och slutligen så blev det till: 
"Dethär ska jag börja äta varje dag! Det är ju så fräsht och nyttigt!"

100% vegetabiliskt och proteinrikt, dessutom använder de inte soya bönor från regnskogen, utan från Österrike, så jag stöder inte människo-utrotningen heller, that's great!
Rekommenderar starkt Go green's Soya yoghurt till er med laktosintolerans eller ni som helt enkelt vill leva lite nyttigare.

0 kommentarer: