torsdag 19 mars 2009

Thank God it's friday

Jag älskar fredagar! och imorgon ska vi på kalas, min näst äldsta storasyster fyllde 29 i onsdags. 

Nu är klockan 08:33, jag har matat Nicolina och ätit frukost själv.
Daniel börjar först klockan 10 idag, så Nicolina ligger och sover bredvid honom nu.
Egentligen borde väl jag också göra det men jag orkar inte sova längre, dessutom hinner jag väl bara somna så vaknar Nicolina pånytt.
Så jag stannar uppe och har lite tid för mig själv istället!

Idag efter klockan 14 ska jag på gym och sen i solarie.
Det känns inte riktigt bra detdär med solarie, för jag vet ju att det inte är bra för huden och att det orsakar rynkor i förtid, men ändå.   
Före det ska jag ut på min vardagliga promenad med Nico, jag tror vi far till Sale för mitt müsli är slut. 

2 kommentarer:

ester-lisa sa...

Haha! Ja borda skick en bild ti dej av hu ja så ut efter senast ja va i solarie! De va RIKTIT sjukt! Aldri ha ja vari så röd i ansikte, va nära att int ens gå ti skolan, men ja kompromissa å gick me jättestora solglasögon direkt ja lämna klassrumme, haha! xD

Janina sa...

Hoppsan :D haha