söndag 29 mars 2009

30 maj

Inga +grader ännu. 

Inatt vaknade Nicolina klockan 5, konstigt nog.
De senaste veckorna har hon sovit från ca. 24-07, men hon kanske växer mycket just nu så hon behövde lite extra. I alla fall vaknade hon sen 07:37 och då steg vi upp. 
Hon har somnat om nu och sover bredvid Daniel, som är ledig på måndagar. 
Jag kom just ur duschen, och ska se om jag hittar något speciellt "doptårte recept".
Först ska jag ringa till pastorskansliet, och se om jag kan få tag på prästen, så ska vi diskutera Nicolinas dop. 
Man ska ju egentligen ha dopet inom de närmaste 2 månaderna efter att barnet är fött, men både min mormor och syster är i Sverige enda till maj, så vi tänkte ha det då istället.

Något speciellt ska vi väl inte göra idag, det vanliga bara, promenad och titta på vänner.
Jag har lust att baka något, kanske jag provbakar en tårta om jag hittar något bra recept. 

2 kommentarer:

__Prenses sa...

Hejsan! Underbara baby du har :) Intressant blogg dessutom! ^^

/ Bina
http://prensesblogg.blogspot.com/

Janina sa...

Oj Tack! :)