måndag 16 mars 2009

Trött liten tjej

Idag steg vi upp 07:07, då hade Nico sovit från 23:30. 
Jag matade henne och sen la jag henne i babysittern sålänge jag fixade min egen frukost.
Hon var väldigt nöjd och tyst hela tiden, så jag lät henne sitta och titta på mig när jag satt vid datorn också.
Plöstligt hörde jag inte att hon suttade på händerna eller sparkade med fötterna längre, 
då hade hon somnat! Så gulligt. 

Idag är det jätte fint väder, så jag ska vänta tills hon vaknat och ätit så ska vi ut på en promenad, sen ska hon få sova på balkongen, det gjorde hon igår också.
Vi har nämligen tagit Daniels vagn och har den ute på balkongen hela tiden, så låter vi henne fortsätta sova där efter att vi varit ute. 
Igår sov hon 2h efter promenaden, så jag fick mycket tid för mig själv, skönt att vara lite ensam ibland också. 



0 kommentarer: