fredag 13 mars 2009

Dag 2 ..

Nicolina sover, Daniel är i skolan och jag har nyss ätit mat. 

Jag och N har hunnit vara ute på en promenad idag också, vi var ner till hamnen, där blåste det ganska mycket, men annars var det skönt! +4 grader t.o.m. 

Jag testade några nya tränings övningar när vi kom hem, de var skit svåra! eller så är det bara jag som inte är i så bra form? Men det är tillåtet, jag har ju fött barn för mindre än 3 månader sen.
Ska försöka göra dem varje dag, så borde de nog kännas lättare! 

Jag misslyckades lite imorse efter morgongröten, då jag alltid är snål på ett kex eller två. 
Eftersom jag och D hade bakat chocolate chip kakor i lördags så finns de ännu kvar av dem, så förstås kunde jag inte hålla fingrarna borta.  
Vart har min självdisciplin tagit vägen? 
Men så fort de är borta (uppätna) så ska jag inte köpa mer kakor! Det lovar jag.
.. Förutom mina nyttiga havrekakor som jag måste ha för nödfall, hehe. 

0 kommentarer: