fredag 20 mars 2009

Jag fegade ur

Helt seriöst!

Jag svettades på gymmet ca 30 min, sen efter duschen skulle jag sola. 
Jag la mig ner och skulle trycka på start knappen.
"Okej, nu trycker jag.. nej ja vågar inte! men joo, NU trycker jag!"
Jag tryckte inte.

Jag fattar inte? det var så olikt mig, att inte våga något sånt, jag har ju gjort det en gång förr, fast då visste jag ju inte på förhand vilken otäck upplevelse det är. 
Jag är nu livrädd för att sola solarie. Haha, jag är ju knäpp!

Så jag steg bara upp utan att ens ha startat maskinen, klädde på mig och gick hem.
5€ för ingenting! eller joo, nu vet jag ju vad jag inte ska slösa pengar på igen. 
Det kändes bara så dumt, när jag faktiskt inte ville, så varför skulle jag utsätta mig för det då? även om jag hade tänkt sola, och faktiskt redan betalat. 
Jag får helt enkelt acceptera att jag är Finländare och därmed vit som ett lakan.

0 kommentarer: