onsdag 18 mars 2009

Soligt marsväder

Inatt sov lill tjejen från 23:30 - 07:53 .. ganska lyx om ni frågar mig!
Jag åt en stooor gröttallrik medan hon satt i babysittern och tittade på, hon hade förstås fått sin frukost före, så hon var nöjd.
Nu ligger hon i vår säng och suttar på händerna. 

Det blir nog en långpromenad så småningom, klockan är 09:49 nu, så hon vill väl snart äta sin andra frukost, sen far vi! 
+ 7 grader, och då lyser inte ens solen på termometern. 
GUD VA SKÖNT! 

Jag ska på gym idag när Daniel kommit hem, och jag tänkte ju inte sola solarium igen, men nu när jag har funderat lite så tror jag nog att jag far i alla fall. 
Det tar ju ändå bara 17 min och det skulle ju vara bortkastat med både pengar och tid om jag nöjde mig med dendär första gången, man blir ju inte precis brun av att bara sola en gång!
Så jag lägger mig i mardröms maskinen ännu en gång.
Jag skulle ju börja jogga några gånger i veckan hade jag tänkt, men jag hann bara fara två gånger så fick jag jätte sjukt i mina knän, jag tror det beror på att jag inte har så bra joggingskor.
Så jag promenerar bara tills jag köpt några riktiga såna.  

Jaajaa, jag återkommer antagligen senare!


Från vår balkong 18.3.2009, klockan: 09:30, +7 grader..

0 kommentarer: