torsdag 26 februari 2009

Vuxna åldern

Dethär året fyller alla 91-or 18, inklusive jag själv. 

Konstigt nog längtar jag inte precis, eller jo, jag längtar, men inte så mycket så det är värt att nämnas.
Det blir först i november, så det är ju ännu ett tag till, men tiden går fort. 
Jag antar att det inte riktigt finns något i samband med "18" som tilltalar mig, 
körkortet lockar inte precis, jag trivs bra i passagerarsätet, alkohol har jag redan druckit tillräckligt, och oavsett om det är jag eller någon annan som köper det har ingen betydelse, det smakar ändå lika skit.
Det ända som jag längtar till är att bli sedd som "vuxen", inte för att jag kommer bli sedd som det ändå, men kanske lite mer vuxen än vad jag är nu. 

Om ca 5 ½ h borde mina väninnor anlända, då blir det middag, sen ut på stan.
De har bara träffat Nicolina en gång förut, och då var hon bara någon dag gammal så de tycker säkert hon har blivit jätte stor. :)
 

0 kommentarer: