lördag 7 februari 2009

Drömmar

Idag var mamma ut på promenad med Nicolina, så jag fick en hel timme för mig själv, det var skööönt! Jag hade ansiktsmask och fotbad, samtidigt läste jag en smaskig kändis-skvaller tidning som jag köpte igår, det var avslappnande, vilket jag verkligen behövde.

Imorgon kommer D hem, jag tror Nicolina saknade honom igår kväll, för hon var ovanligt skrikig och tycktes inte komma till ro. 
Vem vet, kanske såna små också kan sakna pappa.  

En liten hemlig dröm jag har haft sålänge jag kan minnas, är ett jobb som bikinimodell. 
Jag är inte speciellt intresserad i mode, jag klär mig i det jag tycker är snyggt, oavsett om det är modernt eller ej. 
Men min kropp är jag stolt över, och har sån tur att jag kan äta i princip vad som helst utan att gå upp i vikt, fast endå föredrar jag att äta nyttigt och träna tycker jag är jätte kul. 
Bikinimodell är något som skulle passa mig perfekt, dessutom måste man inte vara 170 cm lång.

Nu är mamma och handlar, och Nicolina har jag sovandes i bärselen, 
när mamma kommer hem och jag har matat Nicolina är det min tur att gå ut på en promenad.
Har varit duktig och promenerat ca 1 h varje dag denhär veckan, och det ska jag fortsätta med!

0 kommentarer: