onsdag 18 februari 2009

Tuttbesvär

Idag har jag varit och simmat.

Det kändes bra, Daniel var hemma med Nicolina så det kändes tryggt för både lillen och mig.
Jag funderar på att testa solarium nån gång, men jag är lite osäker, vill ju inte få hudcancer eller rynkor i förtid.  
Men testa går väl.

Nu har jag en makaronlåda i ugnen, Nicolina ligger på sängen och gnäller och Daniel ligger bredvid och försöker få henne att ta tutten, det går inte så bra. Hon har ett enormt sugbehov, så jag har testat köpa en av naturgummi, i hopp om att hon gillar den bättre, men icke. 
Lillfingret vill hon ha! Sitt egen tumme går inte, det ska vara mammas eller pappas lillfinger. :)
Ganska gulligt, men på samma gång lite irriterande, det skulle ju vara så lätt om hon nöjde sig med tutten, då skulle man slippa onödigt skrik!

Nej nu ska jag lägga mig bredvid älsklingarna och mysa lite tills maten är färdig. :)

0 kommentarer: