torsdag 5 februari 2009

Idag är Nicolina 6 veckor gammal. 

Hon har börjat le väldigt ofta, hela tjejen skiner upp som en sol när man pratar med henne, så gulligt!
Fast konstigt nog är det oftast åt mig hon ler? Jag är tydligen roligare än pappa ;D eller så ser jag bara rolig ut, haha. 

Vi far hem till Oravais ikväll, D ska på klassresa fredag-söndag, så jag och Nico blir ensamma hos mormor/mamma hela helgen. 
Sen nästa vecka vet jag inte riktigt hur det blir, vi ska på faderskapserkännande på tisdag, sen på torsdag blir det 2 månaders kontroll och så har jag min efterundersökning samma dag .. så vi vet inte riktigt när vi far tillbaks till stan igen, men jag hoppas det blir fort för jag tycker så mycket om att vara här i vår lilla lägenhet, nu när vi är 3. 

Btw så ska jag göra en tatuering, har funderat på det väldigt länge men nu tänker jag sluta fundera och faktiskt göra något åt saken. 
Det är en av sakerna jag vill göra innan jag dör, så det blir ju en sak mindre på min lista då. 
Det blir antagligen nere i svanken, mer avslöjar jag inte! :) 

0 kommentarer: