söndag 1 februari 2009

Sånt som "hemmamammor" gör

Idag steg vi upp 08:20, jag har menat gå in till stan med Nico så småningom,
vi ska till Citymarket och handla lite mat och så.. sånt som "hemmamammor" gör!
Dessutom har vi ett 60 € presentkort från Vasa Barnbutik, så det ska vi slösa upp.

Nu har jag fått för mig att jag vill färga håret mörkbrunt med blonda slingor, som jag har haft många gånger förut.
Fast jag VET att jag inte får! Jag har torterat mitt hår med blonda slingor i snart 1 år, det kommer vissna och falla bort om jag lägger någon brun färg i det nu. 
Kanske i april/maj om jag ännu vill, fast det är inte alls säkert eftersom jag ändrar mig precis hela tiden. 
Jag ska i alla fall försöka ha hårinpackning en gång i veckan nu fram till sommaren, så kanske det får lite mer liv och näring, och går med på en makeover, om jag vill.  

Jag har beställt lite kläder från http://www.pippilotta.se/, jag fick inte allt jag beställt för det var slut, men det viktigaste fick jag i alla fall! 


.. det är riktigt min stil,
och det är väl som man säger, sådan mor, sådan dotter ;)

0 kommentarer: