torsdag 12 februari 2009

Fredagen den 13

Inatt sov Nicolina hela natten!!

Ca. halv 1 inatt somnade hon, och 07:45 vaknade jag och hörde på hennes andning att hon var vaken.
Jag steg upp och tittade till henne, då låg hon och tittade runt sig med sina stora ögon, 
hon fick syn på mig och började genast vifta med armarna och ha små ljud för sig. 
Men glad var hon! Hon tyckte säkert också det var skönt att få sova utan att vakna hungrig mitt i natten. :)
Kanske beror det på att vi är tillbaks hemma i stan? Hon verkar i alla fall föredra staden före landet. 

Igår var vi på 2 månads kontroll, hon väger nu mer än hon "borde" göra med tanke på längden :D hon är 56 cm lång, och väger 4 410 g. Min lilla knubbis!

Jag tänkte gå in till stan så småningom, behöver köpa mer Cuplaton och så tänkte jag se om jag skulle hitta någon fin baby-mobil att hänga ovanför sängen så hon har att titta på, inte så roligt att bara titta på en vit vägg. 
Såg på babystyle's hemsida att de har några fina, så jag köper antagligen därifrån, om jag inte hittar någon billigare förstås. 

0 kommentarer: