fredag 6 februari 2009

Ärligt talat ..

Nånting jag verkligen hatar är när folk lägger sig i och försöker bestämma över saker de inte har något att göra med. 

Jag har alltid varit och kommer alltid vara väldigt envis och jag har en förmåga att genomskåda människor, snabbt.  
Det är en del av min uppfostran, att inte låta falska jävlar trampa på mina tår, inte spela falska spel och låtsas vara någon jag inte är, tycka något jag inte tycker. 
Mina föräldrar gjorde ett fantastiskt jobb. 
Jag ska därför uppfostra Nicolina på samma sätt, hon ska få lära sig att inte förlåta allt för lätt, och lära sig se den tunna gränsen mellan vänner och fiender. 

Hellre en kompis man kan lita på, 
än många som pratar skit bakom ryggen. 

För vi vet nog alla att diamanter är sällsynta, men stenar finns överallt. 

0 kommentarer: