onsdag 11 februari 2009

Nu är det länge sen jag skrev, men jag lever nog ännu. 


Dagarna susar förbi, 
jag ammar, byter blöja, vaggar&tröstar, gosar och ser Nicolina utvecklas. 
Mamma är något jag älskar att vara, visst blir det tröttsamt ibland men det är ju så det ska va!
Imorgon är lillan 7 veckor gammal, det känns både lite och mycket på samma gång.
2 månaders kontrollen blir imorgon, sen far vi tillbaka till stan och det ska bli så härligt!
Jag vill vara mamma på eget sätt, klara mig själv och uppfostra Nicolina på eget vis, det går inte så bra när man är hemma och har en hjälpande hand till hands, det vill bli till att man frågar om hjälp mycket fortare än nödvändigt. 
Jag vill klara mig själv och dessutom är det ju jag som har ansvaret för henne, som ska ta beslut och som bestämmer vad som är bäst för henne. 

Längtar så oerhört mycket till sommaren!
Det ska bli så mysigt då vi får ha picknick på gräsmattan, jag, Daniel och Nicolina.
Då vi får gå ut och gå i skogen med vagnen, och hälsa på mormor/mormors mor. 
Hoppas de närmaste månaderna går lika fort som de gått hittills!

0 kommentarer: